VI PÅ STYLIST MED SPA:













.....DATUM: 2008-11-27 TID: 21:39:17 | Tillbaka till startsidan.

Praktik- Take Care

................................................................................................................
Nu är snart den första veckan på praktiken slut.
Jag (Emelie) är på hudvårdssalongen Take Care i Holmsund och jag trivs jätte bra. Monica (hudterapeut och egen företagare) har alla möjliga behandlingar t.ex. massage, ansiktsbehandling, make up, handvård, fotvård, vaxning, bubbelpool m.m.
Jag har fått göra en massa roliga saker t.ex. kolla på under olika behandlingar, ta emot kunder och färga ögonfransar, ögonbryn samt plocka brynen.
På söndag är det skyltsöndag och då har vi öppet mellen kl. 13:00-16:00. Kom gärna förbi, vi kommer ha olika rabatter och enbjudanden. Vi kommer också bjuda på glögg och godsaker, ni kan även vara med i en tippsrunda.

Jag hoppas att ni andra har det lika bra som jag! I morgon är det modevisning på skolan och det ska bli jätte kul!
Ha det så bra! :D