VI PÅ STYLIST MED SPA:













.....DATUM: 2008-11-26 TID: 23:51:43 | Tillbaka till startsidan.

Praktik SVT

................................................................................................................
Jag tar väl över stafettpinnen & skriver lite om min (Josefines) praktikplats.
Jag är på SVT på make up avdelningen. Har världens bästa handledare &
det är sjukt spännande varje dag. Jag får titta på när hon sminkar & stylar
gäster & programledare som ska vara med i tv. Jag är även nere i studion
när dom spelar in både direkt sändning & när dom "bandar". Jag får träffa
nya människor varje dag & alla är så otroligt trevliga. Imorgon är det gokväll
som gäller. Då kommer Lia Boysen & då är det även "gör om mig" - roligt!
Jag trivs, hoppas alla andra tjejer i klassen också har det bra :D Vi hörs!