VI PÅ STYLIST MED SPA:













.....DATUM: 2008-11-10 TID: 19:16:21 | Tillbaka till startsidan.

ny klass, ny skola, ny miljö

................................................................................................................

Efter att Josefine tråkigt nog var tvungen att hoppa av stylist med spa för att hon hade allergi så kom jag in,
Jag kan vara ärlig och säga att jag verkligen, verkligen tyckte jättesynd om henne. Vem gör inte det när nått sånt tragiskt händer?
Det kändes på nått sätt endå taskigt att ta hennes plats.
Idag var det en vecka sen jag började i en ny klass, en ny skola och i en helt ny miljö.
Efter att Lisa våran makeup lärare ringde mig och frågde om jag fortfarande var intresserad av att gå, stängde jag av telefonen och jag grät och skrattade om varannat.
Jag kunde verkligen inte fatta att det var sant, det här har varit min dröm enda sen jag var liten och nu händer det.
Klassen har varit jätte välkomnande enda från starten, och det känns väldigt lättande.

Om du verkligen vill gå nått så tycker jag att du ska satsa på det till 100%
För att gå om ett år eller komma in efter några veckor och att du endå måste plugga ikapp lite så kommer du inse att det verkligen var värt det.
Stylist med spa är världens underbaraste linje.

Nästa veckor kommer alla 9;or och hälsar på oss, det ser vi verkligen framimot och vi ska göra det bästa för att ni ska få en sån bra dag som möjligt!

/Louise , den nyaste medlemmen i stylistfamiljen